سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی ویژگی های فیلمبرداری در دوربین کانن EOS 90D


بررسی ویژگی های فیلمبرداری در دوربین کانن EOS 90D

کمپانی کانن پیش از این دو دوربین قدرتمند Canon EOS 70D  و EOS 80D را به بازار عرضه نمود که هر دو آنها دوربین های میان رده با قدرت فیلمبرداری بالا بودند . در سال 2013 ؛ دوربین کانن EOS 70D با برخورداری از ویژگی Dual Pixel CMOS AF به بازار عرضه شد و این سیستم فوکوس هنوز هم یکی از بهترین و برترین سیستم های فوکوس موجود در بازار به شمار می آید . سه سال بعد از آن ، دوربین EOS 80D تولید شد و این دوربین نیز در زمینه فیلمبرداری با DSLR به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد .

اواخر سال 2019 ؛ دوربین کانن EOS 90D از سوی این کمپانی معرفی شد و این محصولی است که با برخورداری از ویژگی های بسیار پیشرفته ، امکانات بسیار زیادی را در زمان فیلمبرداری در اختیار کاربر قرار می دهد . در این مقاله ؛ ویژگی های دوربین کانن EOS 90D در زمان فیلمبرداری را مورد اشاره قرار می دهیم .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

فیلمبرداری با کیفیت 4K بدون کراپ

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD و HD

 

فیلمبرداری با فریم ریت بالا

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

استابیلایزر دیجیتال برای فیلمبرداری

 

 

اتوفوکوس تشخیص چشم وتشخیص چهره در زمان فیلمبرداری


خروجی HDMI

 

نتیجه گیری :

دوربین کانن EOS 90D اولین دوربین DSLR ساخت کمپانی کانن است که قادر به انجام فیلمبرداری 4K با استفاده از تمام سطح سنسور خود می باشد.  این کیفیت فیلمبرداری به همراه سیستم اتوفوکوس Dual Pixel CMOS AF موجب می شوند تا این یک دوربین DSLR کاملا پیشرفته برای فیلمبرداری به شمار آید. همچنین توانایی این دوربین برای فیلمبرداری با 120 فریم بر ثانیه ؛ استفاده از آن برای بلاگر ها و محتوا سازان ویدیویی را به یک گزینه ایده آل مبدل نموده است .

منابع :

نمایندگی دوربین کانن

تعمیرات دوربین کانن

تعمیرات لنز کانن